Jan 27, 2014

takkan ada yang faham

kadang-kadang apa yang nak diluah, tak terluah.
mungkin dah jadi sifat semulajadi, takut terluah nanti ada yang kecik hati.
simpan, pendam, mungkin itu lebih baik.
biar aku yang memendam rasa, tak perlu orang lain terasa.
biarkan ia melarat, biarkan ia menjadi parut luka yang sangat dalam.

kalau itu yang boleh buat semua orang gembira,
why bother? 

5 comments:

fira skp said...

mcm A.Samad said plak

abg Mie said...

Bagus.....

zarina said...

hebat la...belajar mana buat puisi ni awak?

zarif shuhaimi said...

takde la. biasa-biasa je. apa yang terdetik dalam hati, saya tulis kat sini. (:

james carter said...

jgn bersedih bro...

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.