Jan 23, 2012

the real part of Life

bila tengah dalam kesedihan , then hati tetiba tergerak nak search video HambaMu daripada Akhil Hayy feat Mawi kat youtube. aku hayati betol-betol senikata lagu tuu. yup memang mendalam isi yang terkandung. memberi aku semangat untuk terus bangkit , hidup di kemudian hari. 



Sekiranya takdir menguji , cekalkanlah hasrat di hati. semoga kesusahan bisa , mengajar erti terus asa. Usaha dengan doa , masanya akan tiba. Dengan restu Illahi , kelak pasti akan ditemui .
alhamdulillah. Allah masih sayangkan aku. aku tahu itu sebab segala ujian dan dugaan yang datang , semua tu untuk tunjukkan kasih sayang-Nya. aku bersyukur. walaupun cinta hati aku jauh , sudah lama tidak berjumpa , tapi cinta Allah sentiasa dekat dengan aku. 
aku kuat , insyaallah. 

2 comments:

Arvind Gulia said...

A very well-written post. I read and liked the post and have also bookmarked you. All the best for future endeavors
IT Company India

zarif shuhaimi said...

thank you. :)

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.