Nov 3, 2011

hari menghadapi 'mati'


hari penentu masa depan aku semakin hampir. yup , result day is just around the corner. pelbagai perasaan yang bermain-main di benak hati. cuak? nervous? jangan tanya .

aku tahu aku tidak perform dengan begitu baik masa final hari tu. aku dah usaha sedaya-upaya yang aku mampu. aku dah cuba untuk study dengan begitu hard dan smart. aku hanya mampu berusaha. Allah yang menetukan segala-galanya.

aku sedar , masa depan mungkin bukan untuk aku. aku mungkin tidak sama flying colours macam orang lain. aku sedar semua tu. gelap , kelam , gelita , mungkin itu semua sudah takdir. 

sekarang , aku hanya mampu berdoa dan bertawakal sebanyak-banyaknya kepada Allah. aku pun ingin berjaya sama macam orang lain. aku nak parents aku bangga ada anak macam aku. tu je harapan aku.

Ya Allah , luluskanlah hambaMu ini dalam semua subjek. sesungguhnya Kau Maha Mendengar dan Maha Mengasihani. aku berharap dan bermohon hanya kepadaMu. perkenankanlah Ya Allah .

Amin Ya Rabbal alamin .  T________________________________T

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.