Nov 25, 2011

bola itu Bulat

langit tak selalunya cerah , hidup tak selalunya indah. hidup bukanlah selalu ceria seperti yang kita impikan. mesti akan ada yang kecewa , mesti akan ada yang sedih , mesti akan ada yang kecundang. semua itu tak boleh dijangka.


 ' ingatlah yang sesungguhnya bola itu bulat ' .

tak semestinya bila kita kat atas , kita akan maintain kat atas , takkan jatuh ke bawah. dan tak semestinya bila kita kat bawah , kita tak boleh naik kat atas. usaha adalah segala-galanya. insyaallah hidayah dan berkat Allah sentiasa ada. 

aku sedar yang aku kena yakinkan diri untuk terus berjuang mengharungi liku-liku perjalanan yang masih jauh dan tersangat mencabar. bila jatuh , aku kena kuatkan diri aku dan yakin yang kat luar sana ada something yang lebih baik untuk aku. walaupun hasilnya belum tentu bagus , but the most important is the climb. 

hope for better tomorrow.

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.