Sep 26, 2011

ULTRAMAN bukan Keluang Man


kalau sebut pasal Ultraman , mesti semua kenal kan. tak kenal? jangan nak tipu. berdosa.

Ultraman ni mamat yang datang daripada planet celah mana entah aku pun tak tahu. yang aku tahu , kalau dia datang Bumi , dia mesti jadi pasukan penyelamat negara pastu lawan raksasa yang hodoh kemain.

pastu bila lampu kat dada dia kelip-kelip , dia akan jadi kuat and keluarkan kuasa yang..... lantak lahh. jadah ape citer pasal Ultraman. aku minat power rangers.

hari tu pergi beraya. pastu tetiba ade citer Ultraman kat tv. ape lagi , budak-budak semua suka kemain. siap book tempat first class betol-betol depan tv. front seat memang penuh dengan budak-budak.

aku pun layan jugak. dah takde option lain. kalau tukar channel , silap-silap kena maki dengan budak-budak nih. dengan tak semena-mena makcik aku bersuara , 'perghh.. mantap betol bontot Ultraman tu kan. '

lain rupanya penerimaan Ultraman bagi kanak-kanak dan orang dewasa. memang berbeza sangat. kahkahkah :D

1 comment:

Azro!e said...

otak kuning siot aunty kamu ! HAHAHA

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.