Sep 14, 2011

Masa Takkan Tunggu Kita

semakin hari , semakin cepat masa berlalu. bila tiba masa kita tidur , tup tup dah pagi. bila tiba masa kita bangun , tup tup malam pulak menjelang.


please. tolong jangan nak cepat-cepat sangat. sebab kalau makin cepat masa berlalu , makin cepat aku nak jumpa final.


tolong. aku tak ready lagi. sangat tak bersedia. sungguh :'(



tadi pergi tengok Hantu Bonceng. errr.. tak best macam yang aku expect. rating tiga aku bagi. aku ingat bila ada zizan , gempak yang tersangat. agak mengecewakan. tak tau la orang lain macam mana. ni pendapat aku je.

tapi ade satu perkara yang interesting dalam citer nih , Juliana Evans. the one and only. so cute , so beautiful , so gorgeous , so owesome , so perghhh. Juliana sayang , thanks sebab buat abang tak bosan tengok Hantu Bonceng. kalau sayang berlakon filem lain nanti , abang beli tiket front seat tengok sayang. abang support sayang okeh. :)


p/s: errrr.. dah nak final pon ade masa lagi nak tengok wayang. jadah ape? o.O''







No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.