Sep 28, 2011

Kita Duduk Dalam Kapal yang Sama

entry kali ni adalah mengenai seorang member aku yang sedang dirundung kesedihan. berjauhan dengan orang tersayang. yup , i know that feeling so well. we are in the same boat babe.

sejauh mana pun jarak kita , ingat lah hati kita sentiasa dekat dengan orang tersayang. semakin jauh , semakin bertambah rindu. semakin rindu , semakin bertambah cinta kita kepada si dia. 

sebanyak mana or sedalam mana pun cinta kita kepada si dia , janganlah melebihi cinta kita kepada Dia , Allah Yang Maha Esa. kerana Dia lah yang telah mengurniakan nikmat cinta dan rindu.

beb , be strong okey. aku pun dah lalui perkara sama dengan kau. mula-mula dulu memang sakit. lain sangat rasa bila dia takde disisi. semua tempat mengingatkan aku dekat dia. semua perkara yang aku buat seolah-olah nak aku ingat balik kenangan indah dulu-dulu.

yup. tu dulu. sekarang aku dah okay. dah boleh terima kenyataan. kenyataan yang dia dah jauh dari aku. aku tahu kau boleh. aku tahu kau kuat. chill okey beb. :)

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.