Sep 11, 2011

Kecik Banyak , Besar Sikit kemain.

raya. takde makna sangat tahun ni.

suka betol aku tengok budak-budak dapat pegang duit raya banyak-banyak. banyak sangat. dah boleh cecah gaji bapak aku sebulan. suka kemain dorang tu.

dah besar , tak boleh dapat duit dah
huh? penat aku beratur panjang-panjang , tup tup bila turn aku , satu haram jadah pon tak dapat. at least bagi sampul pon oke jugak. hilang rasa segan aku. grrrr..


makin besar , makin kurang pulak duit raya. dorang tak tau ke yang makin besar , makin banyak pakai duit. budak-budak nak pakai duit banyak-banyak jadah buat ape? 


makan tanggung , berak cangkung.


seriously aku tak paham. dengki menguasai diri. =..=''



No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.