Aug 19, 2011

HANYA SEKALI , TIADA YANG KEDUA


kita hidup di dunia ni cuma sekali. kita hidup bersama-sama atas muka bumi Allah yang barakah ni. bukan sendiri-sendiri.

hidup cuma sekali. tiada peluang kedua.

perlu ke kau nak mengungkapkan kata-kata benci kau kat aku. macam aku ni tersangat lah hina dan jijik untuk kau pandang dan tenung.

aku cuma nak hidup bersama-sama kau. sebagai seorang teman yang sentiasa menemani kau bila senang dan jugak susah. hidup ni penuh ranjau duri. salah ke kalau aku nak jalani hidup yang penuh cabaran ni bersama dengan kau?

hidup ni tak perlu nak memilih sangat. ape yang datang , itulah rezeki. dan ape yang kau buang dan tak nak terima , dah menolak takdir namanya.

yup. sedih. memang sedih sangat. tak sangka pulak orang yang berilmu tinggi macam kau ni boleh buat benda-benda yang hanya orang hingusan je selalu buat. aku ingat kau berbeza. ternyata aku salah. aku hanya terkesima melihat permata yang sedikit padahal majoriti diri kau dipenuhi dengan kaca.

aku ade Allah. aku tak perlukan kau rasanya. 
kau bukan malaikat,.

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.