Jul 5, 2011

AKU BUKAN SIAPA-SIAPA



walaupun kau selalu sisihkan aku , 

walaupun kau selalu buat aku macam orang asing , 

walaupun kau selalu main-mainkan aku , 

walaupun kau selalu bangkang apa yang aku buat , 

walaupun kau tak pernah hargai ape yang aku korbankan , 

walaupun jasa aku bukannya ade ape2 erti kat kau , 

walaupun aku terpaksa tahan kutukan kau ,

walaupun kau selalu buat taik dengan aku , 

walaupun kau selalu buat aku macam kuli batak kau ,

walaupun kau selalu rasa yang aku bukan kawan sejati , 

walaupun aku ni bodoh hina kat mata kau , 



ape yang lagi yang boleh aku buat selain bersabar. aku selalu ingat ungkapan sabar tu separuh daripada iman. ade hikmah sebalik semua ni. Allah takkan uji hambaNya melebihi kemampuan mereka. insyaAllah. aku ade Allah yang selalu bagi kekuatan dan semangat untuk aku. Alhamdulillah . .

5 comments:

Anonymous said...

camtu la syang sy...hehe.. awk kan kuat..so kne r tahan sume tu..awak kan ade bulan.so share la ngn bulan.. sy pon share sume ngn bintang saye.. :)

zarif shuhaimi said...

thanx sayang. u are my sunshine. luv u so damn much .

Anonymous said...

luv u more.. :)

Anonymous said...

nope..i'm sorry..I hate you very damn much..awak kahwin je la ngn bulan awak..awak boleh lupakan sy..sbb sy nak kahwin ngn bintang saye..:)

zarif shuhaimi said...

ok

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.