Jul 10, 2011

LOVE IS COMPROMISE


setiap hubungan mesti ade pasang surut. sedangkan lidah lagi tergigit , ni kan pulak suami isteri.  o.0''

cinta tak kenal usia. aku dan dia berbeza. macam langit dengan bumi. dia yang dulu aku panggil kakak , sekarang sudah menjadi permata dalam hati aku. dia dah jadi yang sangat teristimewa bagi aku.

banyak yang membantah. tidak kurang jugak yang mengutuk , memerli dan seumpama dengannya. tapi ape aku boleh buat. she's the one and i love her so damn much. mulut tempayan boleh tutup , mulut orang payah nak tutup. biarlah. 

aku dan dia berbeza. banyak dugaan yang terpaksa ditempuh. bila aku free , dia mungkin busy. bila dia free , tak semestinya aku free. susah untuk dapat masa yang berharga untuk diluangkan bersama-sama. kalau ade pon , sekejap je. tak lama.

kalau lah aku boleh beli masa untuk aku bersama dengan dia , pasti aku akan beli tak kira apa-apa pun. i'm really craving for the sweet time. aku pasrah. aku redha. -..-


one should compromise in love. aku mencintaimu sepenuh hati.

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.