Jul 1, 2011

KFC? THANKS BUT NO THANKS . :(

gua memang suke makan KFC. selalu gua akan order snack plate, dinner plate or rice plate je. senang. berpatutan. kalau nak mahal pun gua just order chicken chop or set chicken combo yang lain. kalau time tengah sengkek, just order snack box jeh. tu dah memang tahap kedekut dan setek gila-gila babengg punya. tak pun gua order coleslaw je. sedap sampai menjilat ibu jari kaki bhai .


gua pernah mintak kerja kat KFC Seksyen 7 Shah Alam. dengan harapan tinggi yang gua boleh cilok makan ayam goreng yang pergh tu setiap hari. tapi nasib gua tak berapa baik. maybe store manager tu dapat tau niat jahat gua dan terpaksa reject gua untuk mengelakkan perniagaan beliau mengalami kebankrapan yang serius. haihh . 


gua merajuk dan membawa diri ke McD Seksyen 3 Shah Alam. gua diterima kerja kat situ. takpe la. as long kerja fast food. takleh nak cilok ayam goreng yang pergh, gua boleh cilok burger-burger yang owesome. apple pie adalah salah satu makanan yang selalu sesat masuk dalam mulut gua masa gua tengah kerja. -_-


walaupun gua dah jadi ahli keluarga McD, gua tetap setia mengunjungi KFC untuk memenuhi selera tekak gua. tapi sejak gua dah tengok video ni, gua dah hilang selera nak makan kat KFC. klik tengok ---->







sial! nak serve customer pastu salat kat kasut. memang bagus la camtu. memang aku suka makan hidangan kasut kau tu. memang babi. gua memang dah was was nak makan KFC lagi. mne la tau tup tup ayam gua tu ade bau kasut kepam. tak pun ade bau tandas. mne la tau before tu dorang gi berak pastu terpijak taik dorang. tak pasal-pasal gua makan ayam goreng pakej sekali dengan taik masak hijau. eeeeiii .. memang sial lahhh .






McD terbaekkk. gua sayang McD. 


(tempat gua carik rezeki dulu..)
hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.