Jul 2, 2011

KEPALA BARU

setelah sekian lama aku cuba untuk buat header yang menarik , akhirnya terhasil jugak. tu pun cik bunbun yang tolong . cantik. tepat dengan cita rasa aku. pandai beliau design . kalau nak harap aku yang buat , memang takkan jadi la nampaknya. mesti buruk kemain and maybe tahun depan pun belum tentu siap. aku tak kreatif macam cik bunbun. -_-






ni first draft header kuh. nampak cam pelik sket kan. rilekk luu. tak complete lagi air tangan cik bunbun nih. nama pun draft kan . kalau dah siap , bukanlah draft namanya.


setelah ditacap-tacap , recolor , dan ditambah sedikit penambahan untuk menampakkan aura , maka terhasillah header seperti yang di atas. nice one right? tak lah serabut sangat. perfect. yang paling best pasal header ni sebab ade huruf 'ST' kat situ. nampak tak? nampak tak? it reminds me kat geng ST146. just miss them so much. klik sini --> (ST146)



to cik bunbun :
thanks sebab sudi bazirkan masa kau yang berharga tu untuk design header aku. nanti aku belanja kau oke. tapi jgn mahal sangat. roti canai satu plus teh tarik ok?? :p

2 comments:

bunbun said...

perasan tak aku tuka sikit? hahaha. rasa cam pelik tanda seru lubang2 yang first tadi. sori tuka tak bgitaw ko hahaha.



anyway, tak perasan pulak ada ST kat situ hahaha. semat pulak aku tengok hehh.



roticanaitehtarik pon jalaaaaan muahaha

zarif shuhaimi said...

haha. no hal. kau buat mmg owesome punya :)

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.