Jul 1, 2011

I'M NOT A TERRORIST. -_-




bila tengok video ni, teringat dulu aku pernah terlanggar sekor kucing depan rumah aku. masa tu aku tengah rushing nak keluar. tak perasaan kucing comel tu tengah lepak baring-baring sambil mimpi basah bawah kereta. terus aku reverse kereta and then aku nampak sekor kucing yang tengah meronta-ronta kesakitan sambil darah memancut keluar. banyak giler darah . 

time tu aku dah terpaku. diam membisu tanpa ade sepatah perkataan pun keluar dari mulut aku. Ya Allah!! ape aku dah buat nih?? aku straight away keluar dari kereta and pegi kat kucing tadi. the sad part is, kucing tu dah mati. aku sedih sangat. aku angkat kucing tu and tanam dia depan rumah. aku siap baca yasin lagi. 

lepas tu terus aku amek wuduk and solat dua rakaat untuk tenangkan hati. time tu memang aku rasa bersalah giler. aku dah bunuh makhluk Allah dowh. kucing tu tak bersalah pape pun. memang aku menyesal giler. satu hari tu aku down. aku pegi kat kubur kucing tu and mintak maaf banyak-banyak.

tak kisah la kalau kau nak cakap aku giler ke ape. kau bukan tau ape yang aku rasa. aku rasa macam dah buat satu pembunuhan yang kejam. aku dah rasa yang aku ni macam pembunuh bersiri yang takde perasaan belas kasihan dan perikemanusiaan. 


to kucing yang comel
aku mintak maaf. aku takde niat nak langgar kau. aku menyesal sangat. harap kau tenang di alam sana. aku akan selalu doa untuk kau. .





sorry sayang. sorry sangat-sangat. :(

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.