Jun 7, 2011

SYUKUR SYUKUR

Bersyukur. susah sangat ke nak buat? 


Makan


selalu sangat komplen pasal makanan. tak sedap lah. murah lah. tak menepati citarasa lah. bersyukur lah. banyak lagi orang yang tak dapat makanan kat luar tu. dorang kalau dapat cium bau makanan pun dah sujud syukur dua hari dua malam. nak makan yang branded je. international. tak pandang warung-warung tepi jalan tu. panas katanya. takut ketiak berpeluh. -_-




Kereta


nak kereta yang mahal je. import eksport. mane pandang kereta-kereta nasional ni. tak standard katanya. kalau ade kereta idaman, mesti bukan kereta local. mesti berangan nak beli Lambo, Bugatti, Audi, BMW. jarang jumpa orang yang idam sangat nak beli Wira ke, Iswara ke. weyh, Iswara pun boleh tahan ape. lawa kott. ade jugak orang yang dok kutuk2 kereta aku. semput la. dah nak mampos la. tak tahan lama la. wey, aku bersyukur aku ade kereta. boleh jugak gerak gi dating. kau ade?




Teman wanita


haihh. ni lagi satu. tak pernah cukup dengan satu. dah ade girlfren still nak try perempuan lain. fikir la sikit pasal perasaan girlfren kau tu. kalau dia tau mesti dia kecik hati. dia nak kau setia. dia nak kau dengan dia sampai bila-bila. kalau kau asek dok usha sana usha sini, aku rasa tak ke mana pun hubungan korang. bersyukur la dengan ape yang kau ade. ingat la orang yang tersayang. kau mampu mengubahnya. :p

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.