Jun 25, 2011

BUANG SAMPAH



situasi: baru balik dari carrefour sambil makan aiskrim

aku: indah betol malam ni kan?
dia: aah la. tapi bulan tu nampak cam dah takde dah.
aku: em pape la. kita duduk kejap boleh tak?
dia: kenapa?
aku: kaki saya dah lenguh. cam dah tawaf umrah tujuh pusingan dah nih.
dia: ok ok. kita dok kat tepi jalan tu k .

beberapa saat lepas melabuhkan bontot . .

aku: duduk la. dok tercegat lagi watpe?
dia: takpe. saya tak penat pun.
aku: duduk je la. saya bukannya laki yg suka kesempatan. xyah risau.
dia: awak . . (tiba-tiba je tukar topik)
aku: ye?
dia: saya belajar sivik tau dulu .
aku: so?
dia: tapi saya rasa cam nak buang sampah kat sini. (sambil letak bekas aiskrim tadi kat tepi jalan).
aku: o.0''


nasib baik la sayang. jangan buang sampah merata-rata tau korang. tapi aku rasa sekali sekala buat nakal oke jugak kan. awek nakal hot kott!!! cintailah alam sekitar. LOL. :)


3 comments:

Anonymous said...

cam sweet jer ^-^

Azro!e said...

member aku dah ade awek ! style !

zarif shuhaimi said...

dah jodoh. heh. :p

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.