May 24, 2011

SI BODOH KIBAR BENDERA PUTIH

kan aku dah cakap. masa depan memang bukan untuk aku. hidup aku gelap. takde cahaya yang boleh membimbing aku menuju kejayaan. even macam mana pun aku try, still camtu jugak.


orang laen semua boleh bangga dengan result dorang yang flying colours. aku just boleh meratap keputusan aku yang takde ape yang boleh dibanggakan. aku dah usaha sedaya upaya. aku jeles dengan orang laen. semua pandai. takyah belajar pun dah boleh success.


aku selalu dengar kata-kata, 'kalau orang laen boleh buat, mesti kita boleh buat'. tu orang laen. orang laen pandai. mana boleh compare dengan aku yang bodoh-bodoh ni. macam langit dengan bumi bezanya.


ape-ape pun aku bersyukur sebab takde subject yang kene repeat. ALHAMDULILLAH. maybe ni ujian untuk aku supaya lagi banyak berusaha pada semester-semester yang akan datang. aku tak pandai macam orang laen. =,=

1 comment:

Azro!e said...

so, bersyukur . HAHA . ramai yg lagi bodoh dr ko . jgn risau . e.g. AKU ! HAHA

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.