Apr 1, 2011

KAWAN SAMPAI MATI



For the first time, aku nak cite specific pasal seseorang. Nama dia husna. Kitorang dah kawan sepuluh tahun since sekolah rendah lagi. aku suka lepak ngan dia sebab perangai dia gila-gila macam aku jugak. Sporting. and sama tinggi dengan aku. Even dia selalu cakap yang dia lagi tinggi tapi actually  sama je. Saje je dia taknak terima kenyataan. HAHA.

Aku dah anggap dia macam adik aku even dia lagi tua. Aku start kenal dia masa darjah tiga and start rapat time darjah enam. Perangai dia memang tak berubah. Still tak matang. HAHA. Tapi perangai tak matang tu yang aku rindu sangat. Yup. Aku rindu dia. Sebab dia la kawan paling sengal yang pernah aku ada. Haha. Gurau je. Husna, jangan marah. :)


Bila aku cakap something, dia mesti nak bantah. Tak pernah nak support aku. ada je yang tak kena. tapi aku tak kisah. Sebab aku pun macam tu jugak. Suka bantah ape yang dia cakap. So, memang dua kali lima. Aku teringat bila aku ngan dia kena masuk pertandingan melukis kat sekolah dulu. Aku tak datang sebab overslept pagi tu. Petang tu dia buat muka ngan aku. aku tegur dia tak layan pun. Puas gak la aku mintak maaf. Comel je muka dia bila marah. Haha. Sory Husna. Aku tak sengaja. :)



Aku harap friendship kita sampai mati. insyaAllah . rindu kau dowh. . :D

7 comments:

tiangyangberkata said...

rindu gak ngn kakak senior ku!~

FiNa said...

oh.. ni bdak yg ada kat dalam fon awak tu kannn??ngeee... :D

zarif shuhaimi said...

tikin: ye. sama lahh. :)
along: sshhh. . . :p

Azro!e said...

AKHIRNYA !

ENCIK TIKUS said...

haha comel jea aku baca

zarif shuhaimi said...

jgn wat gosip lak. haha

FiNa said...

ok2... shushhh

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.