Mar 28, 2011

MERONG MAHAWANGSA


ajakan yang bermula dari paksaan dan berakhir dengan kegembiraan. mula-mula aku tak nak pun tengok cite ni tapi setelah dipaksa dan dipaksa, aku tengok je la. actually aku tak berapa suka sangat nak tengok cite-cite perang nih. tapi bila da habis tengok, rasa macam nak tengok lagi. 

cite dia memang best. pasal peperangan antara kerajaan Langkasuka, China dan Rome yang menentang puak Geruda. grafik yang agak high quality. jalan cerita yang menarik. memang tak rugi kalau tengok. terima kasih kat classmates aku yang sudi belanja aku. len kali belanja tengok citer laen plak ok. hehe. chill~ :)

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.