Feb 20, 2011

TEST VERSUS MALAS BELAJAR



hmmm. . next week ade dua test. bukannya test subjek biasa. dua dua test electric. memang killer subjects. electric measurement dengan electric circuit. of course la rasa cuak tu ade dalam jiwa sanubari aku nih. tapi secuak-cuak aku pun, takde rasa la dalam kepala otak aku ni nak study. 

memang niat nak study tu ada. tapi selalunya niat tu hanya tinggal niat je. lagi-lagi kalau laptop dah terbukak depan mata tambahan pulak dengan line wifi yang penuh lima bar. memang aku takkan bukak buku punya. kalau bukak pun, just baca dua tiga baris pastu sambung balik meng-online. haha. teruk gila perangai.

bukannya aku malas belajar, tapi aku lagi suka kalau belajar last-last minute. information sume cepat je masuk dalam otak. mybe tu cara aku belajar and takde orang boleh pertikaikannya. aku harap aku dapat success dalam dua dua test yang super hardcore nih. korang pulak jangan lupa doakan aku dalam setiap solat korang okey. 



p/s: doa aku sentiasa untuk korang. semoga berjaya dunia dan akhirat. :)

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.