Feb 25, 2011

KHAS UNTUK KAU



Hari ni aku dapat lesson baru and maybe ia adalah lesson yang sangat berguna untuk aku.

Aku sedar , even sedalam mana or sekuat mana pun kau benci aku, aku tak patut benci kau balik sebab takde reason yang munasabah untuk aku benci kau. Kalau kau benci gila kat aku, tu hak kau dan aku kena terima hakikat tu. Maybe bukan takdir kita untuk jadi kawan.

Aku mintak maaf kalau kau rasa aku ni menyakitkan hati. Aku cuba untuk jadi kawan yang baik untuk semua orang.  Aku cuba untuk jadi kawan yang baik untuk kau. Tapi aku bukan serba serbi perfect and tak boleh nak buat semua orang gembira.

Aku akan still ingat kat kau.

Aku akan sentiasa ingat senyuman kau.

Aku akan selalu ingat first time aku jumpa kau time Form 2 dulu.

Aku sentiasa berharap yang kita akan jadi kawan balik.

Aku takkan benci kau. TAK AKAN!

Aku akan ingat Milky Bar yang aku bagi time birthday kau.

Sempena dengan 25 February 2011, aku nak wish happy birthday untuk kau. Semoga panjang umur and murah rezeki. Best of luck untuk kau. Harap kau dapat achieve apa yang kau impikan dalam hidup kau.  .

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.