Jan 11, 2011

SECOND SEMESTER DISASTER

sem dua dah mula. and seriously aku memang stress gila sem dua ni especially kalau bab jadual kelas. sem ni aku ade enam subjek yg aku kena perah otak and sume subjek tu lain-lain kelas. of course la bila dah lain-lain kelas tu, mesti ade kelas yang clash dgn kelas subjek lain. aku pun macam tu jugak. penat dowh dua minggu asek nak tukar jadual. kepala otak aku dah serabut pikir pasal kelas-kelas aku tuh. 

kelas malam aku pulak dah kena tukar masa. kelas time pagi-pagi pulak. kol 8. lagi bertambah tension la kepala otak aku. nak kena arrange balik jadual kelas aku. dah la susah nak cari kelas yang still ade vacancy. kalau ade pun, mesti clash dgn kelas subjek aku yang lain.

tension, tension, tension 

nasib baik dalam kelas aku ade 'bunga-bunga' yg tengah mekar harum. sambil2 belajar dalam kelas, boleh la jugak menjamu mata aku yang agak sepet nih. aku pun sempat jugak stalk gurl-gurl yg ade dalam kelas tuh. setakat ni yang aku ingat: Jas, Hana, Alia, Izzati, Syahirah, Liyana. yang lain2 aku x berapa nak ingat lagi. it will take time kalau aku nak ingat semua nama. tapi yang aku paling suka usha, nama dia Syahirah. memang hott gila beb. sweet je muka dia. haha~

aku harap sem dua ni akan jadi sem yang lagi baik daripada sem satu dulu. aku nak study hard2 untuk dapat dekan. takkan dorang je yg boleh dapat dekan. takkan aku nak tengok je kan. aku nak jugak merasa anugerah dekan tu macam mana. pape hal pun, senyum selalu. chill :)


''dekan, simpan satu award untuk aku. tahun ni aku akan berusaha sungguh-sungguh untuk dapat dekan. aku nak buat parents aku bangga dengan aku. insyaAllah. pray the best for me. . ''

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.