Jan 21, 2011

IBU

 ''salam angah. ibu dah selamat menjalani pembedahan dari jam 11 am-8 pm, almost 9 hours. major operation, tiga tempat- tangan, kaki dan peha. so far ibu oke tapi still lemah and sekarang ibu admitted dalam ICU sebab doktor nak observe dalam masa dua hari ni. lepas tu baru ibu masuk wad biasa. doakan ibu dalam setiap solat supaya ibu cepat sembuh and sihat seperti sedia-kala''

tu la mesej yang aku terima daripada ayah aku baru-baru ni. and of course aku rasa down and terkilan sebab tak dapat bersama-sama ibu pada saat-saat cemas macam ni. nak buat macam mana. aku sekarang jauh kat penang. fikiran aku pun dah berkecamuk and tak tentu hala hidup aku jadinya. asek fikir pasal ibu je. kadang-kadang aku rasa menyesal jugak study jauh-jauh. bila ada emergency macam ni, susah gila nak balik. kena tunggu holiday. 


aku sedih la sebab aku tak leh nak buat ape-ape untuk tolong family aku. ayah mesti penat sebab nak kena uruskan adik-adik sekolah, nak jaga ibu kat hospital lagi. kalau aku ada, boleh aku tolong ape yang patut. aku dah rasa macam aku ni anak tak guna dah. arghh. . aku dah takde mood nak belajar. sekarang aku just nak balik and tengok ibu. Ya Allah, Kau tabahkan hati ibu aku dalam menjalani dugaanMu Ya Allah. Kau sihatkan dia seperti sedia kala. sesungguhnya Kau Maha Mengasihani.  Aminn. . T_T





p/s: ibu, be strong oke. i'll be back soon~ :'(

5 comments:

fatin nabilah ;) said...

Insyaallah ur mom'll be alright.

Anonymous said...

sedih je dngar citer ko ni..harap mak ko cepat sembuh..amin.

:-HAFIZ-'captain'

zarif shuhai said...

fatin: insyaallah. harap2 macam tu laa.

kapten: thanx wehh. .

BlogIzzo :) said...

balik je ahhhhhhhh =..=

zarif shuhai said...

tak leh dow. assignment belambak. lgpun dah nak cuti CNY dah. huu~

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.