Jan 19, 2011

GADIS MISTERI

DIA cantik
DIA menarik
DIA menawan
DIA sweet
DIA hott !!

tu je cara yang aku boleh describe gadis misteri aku. aku gelar dia GM la supaya memudahkan perbicaraan. aku ingat lagi first time aku jumpa dia sem satu dulu. masa tu member aku cabar aku tegur any girl yang lalu depan kitorang waktu tu. so, aku just randomly pilih GM. tapi tak tegur pun sebab lidah aku kelu tak boleh nak bercakap. maybe sebab tertawan dengan kecantikan dia kot. heh. aku just pandang and senyum je. 

then kitorang pergi dekat bangunan pentadbiran or kat uitm penang ni kitorang panggi LP (laman perdana). tak silap aku tyme tu ade festival. kitorang pun jalan, jalan and jalan. pegi gerai tu, pegi gerai ni. and kitorang stop kat gerai jual spec. saje la test2 spec yg ade. bukannya beli pun. pastu mata aku tertumpu kat sorang ni. gadis misteri aku!! aku dah berdebar gila time tuh. aku pun pegi sebelah dia. aku nak tegur tapi lidah aku kelu lagi. pergh. tak pernah2 aku jadi camtu. lama2 dia pun blah dari situ. aku pun gerak la dgn perasaan hampa dan kecewa.

malam tu aku ade photoshoot. cehh. bajet cam model plak. photoshoot utk kad pelajar je pun. lepas setengah jam bersiap, aku pun gerak pergi LP dengan classmate-classmate aku. aku kalau bersiap, memang lama. mengalahkan pompuan. so, classmate aku memang dah menyirap tunggu aku time tuh. aku just senyum je kat dorang. dorang dah paham sangat da dengan perangai aku. after sampai, kitorang straight gerak pegi bilik gambar. aku pun posing la gaya bodoh2. dapat je kad pelajar, classmate aku sume gelakkan aku. dorang cakap muka aku cam gangster nak pukul orang. kureng btol.

lepas tu kitorang turun bawah. nak gi melantak la. perut pun dah berbunyik. lapar gila. cam setahun tak makan. time tu tengah ade ceramah kat perkarangan LP. tp aku just tengok je. memang takde perasaan pun time tu nak dengar ceramah. pergh. jahat gila. then, aku terserempak dengan sorang girl. pakai tudung color cream. berbaju kurung. bila aku tengok betol2, rase cam knal je. rupa-rupanya tu GM. wow. aku tak sangka jumpa dia 3 kali dalam satu hari. aku dah rasa cam dah jumpa jodoh aku. oke. lupakan tu. saje nak perasan lebih. 

aku tak tau pun sape nama dia. amek course ape. tinggal kat mana. nombor phone apa. single ke tak. just dapat jumpa and perhati dari jauhh. tapi tak pe, asal dapat pandang dia, aku dah rasa macam dunia ni aku yang punya. haha. aku ade azam. azam aku ialah,, aku nak tegur dia bila aku jumpa dia next time. dapat tau nama pun jadi la. kalau dapat nombor phone, lagi oke. aku akan sujud syukur kalau aku dapat berkenalan dengan GM. hehh. GM,, kau dah buat hidup aku tak keruan. kau dah wujudkan fairytale dalam dunia aku. aku akan terus cari kau untuk menambahkan lagi keceriaan dalam hidup aku. . -_-




p/s: i love youu~

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.