Jan 30, 2011

CINTA DATANG DAN PERGI



Kau yang bernama cinta,
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku rasa indahh. .

Pehh. . bait-bait lirik lagu yang sungguh jiwang dan merobek hati sanubari aku. Tapi tu dulu. Sekarang hidup aku mungkin lebih sesuai dengan lirik lagu ni:

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku. .

Korang faham tak apa yang cuba aku maksudkan?  Aku oke. Aku cool. Maybe bukan jodoh aku. Bak kata harith, sume yg berlaku mesti ade hikmahnya. Aku tunggu hikmah tu datang kat aku. Org kata kumbang bukan sekuntum, bunga bukan seekor. Emm. . macam pelik je bunyinya. LOL.  =.=’’


p/s: still mencari taman yang segar dan indah untuk aku petik bunga yang subur dan mekar harum  -_- 

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.