Jan 30, 2011

AKU BUJANG, AKU HAPPY



Bila si kumbang asek merayu si bunga,
Bila bulan begitu taksub memagari bintang,


Apa aku kisah. Yang penting sekarang aku dah boleh teruskan hidup tanpa janji manis dan harapan palsu yang akhirnya menjerat diri aku ke dalam lembah percintaan yg kering kontang tanpa isi.

Yup. Aku bujang atau orang putih cakap, I’m single and available. And maybe it will take a long time untuk aku izinkan seseorang mengetuk pintu hati ni untuk sekali lagi.

Salah ke kalau hidup membujang? Salah ke kalau takde aweks yang menemani siang dan malam? Salah ke kalau takde girl yang jadi shoulder  to cry on? Salah ke kalau takde wanita yg menjadi motivater yang selalu ade untuk berkongsi problem? Salah ke kalau takde gadis yang namanya sentiasa menghiasi inbox mesej handphone?

Aku single dan keseorangan. oke. Gelak la kalau korang nak. Gelak puas-puas. Canang kat dalam fb  ataupun satu Malaysia yang aku ni tak laku. Aku dah tak kisah dah. Aku just taknak pisang berbuah dua kali. Or maybe lebih daripada dua, i guess.  0.o’’


p/s: still tunggu princess charming wannabe yg akan bawak aku keluar dari istana kesepian.  =.=’’

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.