Dec 10, 2010

TERKEJUT+TERUJA+SYUKUR

Hari ni hari jumaat. Ya. Mmg mcm hari2 yg biasa. Tp yg pntingnya hari ni sbb hari ni result final keluar. Btol ke ayat aku nih? X kesah la. Oke. Back to the point. Hari ni pagi2 buta lagi dah ada org msg aku tnye pasal result. Pergh. Mmg potong stim btol. Hilang terus mood aku. Die ckp uitm dah post kt email. Fuh. Cuak tyme tu Tuhan je yg tau. Mmg shaking gila la. Yela. Aku tau yg aku x bpe pndai. Aku sedar diri aku sape. Time final pun, buat maen2 je. Huh. Ak cool jap. Buat benda2 laen dlu. Lps solat jumaat, baru aku berani nak check result aku. Time loading tu mmg berdebar gila. Cam nak tercabut jantung aku. After beberapa saat, masa yg dinantikan dah tiba. And aku tgk result aku lulus semua paper. ALHAMDULILLAH. Aku mmg excited gila babeng smpi menjerit-jerit dalam rumah tu. Dah mcm org gile. Ak bersyukur sgt2. Aku mmg expect ade yg kena repeat especially paper electronic. Sbb time practical tu mmg aku hancur. Tapi Allah Maha Besar kan. Aku bersyukur padaMu Ya Allah. Even though result aku xde la tggi mcm kwn2 aku yg laen, tp aku bersyukur sbb xyah nk repeat paper next sem. ALHAMDULILLAH lagi sekali. And to all my members, roommates, classmates, futsalmates, i miss you guys so damn much. See you guys next month. Chill :)

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.