Dec 12, 2010

selamat tinggal cinta

Fi, i rindu sgt kat you. Lepas u tgglkn i, i start rapat ngn sorg gurl name atie. I bukannye ape. Just nak cari org utk ganti tempat you dalam hati i and utk teman i bile susah and senang. Lame2, i dah start suke kt atie. I try bg cinta dan kasih sayang i kat die. Die pun terima dgn elok je. So, i gembira la sbb hdup i dah x sunyi. Lepas you tgglkan i dulu, i rase sunyi sgt. I rase hari2 i laen sgt bile you tak ade. Sometimes i rase hdup i cam da xde makne da. Tapi bile atie muncul dlm hdup i, perasaan gembira tu wujud balik dalam diri i. I rase semangat i yg dah lame hilang tu, dah dtg balik. Hdup i pun ceria balik mcm dulu. Dah x sunyi da. I pun selesa ngn atie. I selalu mengadu masalah i kat die. Die pun always bg semangat kt i, bg nasihat and try to solve problem i. I happy sgt2. Tapi satu hari, die ckp yg die da couple ngn org laen. I rase down sgt fi. Perasaan tu same mcm tyme you ckp yg you dah ade org laen dulu. Same sgt. I da xtau nak wat ape da. I just boleh redha je. Mybe kasih syg and cinta yg i bg x ckup utk die cintakan i lebih dari org laen. Tapi i x la sedih sgt mcm i sedih bile you tgglkan i dulu. Mybe sebab i da pernah lalui bnde ni kot. So, cam da ade experience la. Em xpe. Nak wat cne kan. Mybe i x ditakdirkan utk bahagia. I just nak btau satu je. Pintu hati i sentiasa terbukak utk you fi. And to atie, harap you bhgia. Kalau you bhgia, i da ckup bhgia da even dalam hati i Allah je tau cane sakitnya. Org ckp, kalo kita cintakan seseorg, x semestinya kita memiliki org tuu. Em mmg btol kata2 tu. So, all the best to you guys. Thanx sebab berjaya lukakan hati i. .

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta.

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti,, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta.

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.