Dec 6, 2010

RANDOM

DECEMBER~
hmm. . dah masuk bulan december dah. aku memang benci bulan december. emm xtau kenapa. mybe sebab ni bulan last aku bersenang lenang kat rumah kott. or mybe bulan december jugak keluar result final exam. damn! cuak giler kott. dah la final ari tu aku buat cam maen-maen je. ye la, dah nak balik kan tyme tu, mne ade mood nak study lebih2. so, aku just buat yg aku ingat je la. haha. teruk gile perangai. 

emm btw, esok dah masuk tahun baru. tahun islam la. awal muharam. so, cam batak la nak set azam baru. poyo giler. tiap2 tahun set azam tapi x pernah jadik pun. haha. so, azam aku tahun ni same la cam tahun2 lepas. AKU NAK TINGGI! haha. boleh ke?? harap2 boleh laa. heh. so, selamat menyambut awal muharam utk korang. jgn lupe bace doa akhir and awal tahun. chill :)




No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.