Dec 10, 2010

CIRI2 CALON ISTERI AKU

aku pasti yang semua orang nak calon isteri yang baik kan. bukan aku ckp pompuan yang x baek tu xleh buat isteri, tapi ni fitrah manusia kan. bagi aku, aku x kesah sape yang jadi isteri aku. aku terima je jodoh dan ketentuan. tapi lagi elok la kalau calon bini aku tu ade ciri2 ni:

  • sopan santun
  •  hormat ibu ayah aku
  •  tak tinggi sangat :p
  • happy go lucky and sporting
  •  comel and manja :p

haha. boleh ke dapat ciri2 camtu? harap2 boleh la. aku bukannya nak memilih sgt. tapi just impian je. semua org ade isteri impian masing-masing kan. heh. chill :)

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.