Dec 26, 2010

AKU MALU DI GIORDANO


Aku and roommates aku selalu pegi lepak kat jaya jusco seberang perai. Tu memang dah jadi tempat favourite kitorang and budak2 uitm penang yg laen. Tempat tu boleh la tahan. Kira ade standard jugak la. Wayang ade, arcade ade, butik pun belambak. Boleh shopping puas-puas. Nak pegi sana pun senang je. Just naik rapid penang drpd dpn uitm then sampai kat depan jusco. Tambang pun RM1.40 je. So, memang tu port kitorang la kalau bosan xde benda nak buat kt kolej. Kalau x shopping, kitorang akan tgk wayang. Tak pun, just makan je pastu balik. Heh. Kitorang selalu makan kat jusco kalau food court uitm x bukak especially time bulan puasa. Memang setiap hari kitorang bukak puasa kat situ.

Satu hari, roommate aku nak beli seluar kat butik GIORDANO. Aku pun teman je la. Kesian kat dia. Memang berjanggut jugak la tunggu dia test seluar kat situ. Nak pilih-pilih lagi. Ade la dalam sejam lebih aku tunggu dia kat situ. Time bosan2 tu, aku ronda2 la kat butik tu. tengok jeans, t-shirt, shorts. Then aku penat. Aku lepak kat satu corner kat dalam butik tu. pastu aku nampak awek cun. Comel gila. Amoi kott. Dia pakai short je. Memang short la short yg dia pakai. Putih gila kaki amoi tu. Licin xde bulu. Gebu plak tu. memang cair aku tengok.

Tengah syok2 usha amoi lawa, aku letak tangan aku kat atas satu rak baju. Penat kott. Pastu x pasal2 rak tu jatuh. Habis semua baju2 kat atas rak tu berterabur. Alamak. Aku dah panik. Aku try nak betulkan balik rak tu tapi x boleh. Memang segan gila. Aku pun terus keluar drpd butik tu and buat-buat call orang. Memang lama jugak aku buat macam tu. Dah rase cam org bodoh da. Roommate aku tu boleh buat bodoh je. Selamba je muka dia. Aku dah malu gila nih. Jatuh air muka aku depan awek amoi tu. huh. Baru nak poyo sket. Aku dah bengang terus masuk balik dalam butik tu panggil roommate aku even tahap kemaluan aku ni dah tinggi. Haha. Amoi tu just senyum je pandang aku. Aku pun senyum la balik and pretend xde pe yg jadi. Haha. Bila aku ingat balik, memang kelakar gila. So, aku nak pesan kat korang; kalau nak usha pun, berpada-pada laa. . heh. J



No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.