Nov 3, 2010

Warga Baru :)

Salam bloggers,

ini adalah kali pertama aku berkecimpung dalam dunia blog nih. sebelum ni tak pernah 


sekali pun terdetik dalam benak hati aku ataupn otak aku yang kosong ni nak buat blog. terima kasih kepada sis aku yang mendorong dan mendesak aku sehingga terhasillah 


blog yang x seberapa nih. kata orang, hidup sekali je. so, sementara still hidup ni, ape 


salahnya kan kalau ak nak try benda yang ak x pernah buat sebelum ni. asek layan facebook 


ngn twitter je, lame2 jadi bosan gak. myspace lagi la bosan gampang. tapi aku admit la yang 


dlu ak pn gile myspace gak. tp tu dlu bro. skang myspace da lame aku tinggalkan tanpa 


sebarang belas kasihan. oke, balik kpd main point. since aku ni baru lagi dalam dunia blog 


ni, so kalau ade ape2 yg kurg ke, minx maaf byk2. maklumlah, freshie la katekan. mane tau 


sgt psl bnde2 nih. kepada bloggers yg dah lame bertapak dalam blogspot ni, tolong2 la bg 


tunjuk ajar sket k. x byk pn xpe. heh. nice to be among u guys. . :):)

3 comments:

Anonymous said...

hahaha~
pnda ada blog~!

pakcik bosan said...

biase lah. .
haha.
btw, kureng ko pggl ak panda.

Anonymous said...

pehhh ! zarep buat blog ! gila teruja !

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.