Nov 4, 2010

SELAMAT PAGI DUNIA

Salam,,


selamat pagi la pakcik bosan ucapkan kpd korg semua. ntah ape pakcik mimpi smpai tetibe bgn awal pulak nih. selalu nk bgn subuh tu punya la susah. solat subuh pun..ehem, pandai2 la korg teka.. mane tak nye, tyme orang da bgn, tyme tu la biasanya pakcik bosan masuk tido. dan dgn selamba mngucapkn gud nite kpd member2 pakcik. kalo nak tau, roommate2 pakcik bosan ni semua cam spesis burung hantu yg susah gile nak tido malam. kire ade bau2 bacang ngn kelawar gak la. tido awal adalah satu perkara yg aneh dan ganjil la bagi roommate2 pakcik nih. plg awal tido pn dalam kol 5 pagi selalunya. mmg selalu la qada' subuh tu. heh. em paling lmbat pakcik pernah tido kol 9. bkn 9 malam tau. 9 pagi. pastu g kelas kol 11. memang bengkak la mata pakcik tyme tu. nasib baik lecturer math pakcik tu cun and manje gile. memang cair pakcik dgn dye. lagi2 pakcik duduk sebelah dy tyme klas tu. pergh,, terus hilang ngantuk pakcik. haha. dalam pakcik tido 'awal' ni pun, pakcik x lupe untuk melaksanakan tanggung jawab pakcik iaitu mengejutkan kwn2 pakcik yg sedang enak mimpi basah untuk solat subuh. haha. kire dorag ptut bersyukur la ade kwn cam pakcik neh :) tapi biase nye dorg 'BANGUN' la. biar pakcik type lagi sekali. 'BANGUNN'. korg tau kn ape maksud nya?? haha. tapi yg paling pak cik tak tahan, kwn pakcik tu smpai merayu2 kt pakcik supaya jgn kacau dye tido. haha. tapi pape hal pun, pakcik tetap sayang kawan2 pakcik nih. em da alang2 pakcik bangun pagi ni, nak jugak nyanyi satu lagu. bukan senang tau pakcik nak jumpe pagi. bangu tido asek jumpe tengahari je. tak pun, jumpe petang. pagi pun da start jeles sebab pakcik da lame tak jumpe dye. hehe. dengar eh pakcik nyanyi:




''air pasang pagi surut pukol lima


nyonya bangun pagi siram pokok bunga


pokok bunga melor tanam tepi kolam


itik bertelor ayam menetas


cik baba jatuh jatuh dalam parit


cik aminah ketawa jerit-jerit''




pakcik pun sebenarnya x bape paham ape kaitan lagu nih dgn bangun pagi. haha. da lame tak dengar lagu nih. rndu plak tyme pakcik muda2 dlu. haih. . tapi pape pun, hdup kena teruskan. selamat pagi semua. pakcik nak sambung balik aktiviti pakcik yg tergendala sementara tadi. zZzZzZzZz... (-,-)      

1 comment:

Anonymous said...

zzzzzzzz

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.