Nov 7, 2010

RELEASE TENSION. .



paper 193 tadi memang susah gile gampang. ak xtau kenapa, tp ape yg aku blaja sebelum ni cam x masuk exam jeh. penat korg tau. sampai nak pecah otak aku nak igt formula yg bapak banyak tu. huh. harap2 pass la even bkn dgn flying colours. so, tgh2 tension ni, lg baek layan lagu favourite ak. mybe x sesedap lagu yg korang suke, tp ape ak care??,haha :p

ST 12 - AKU MASIH SAYANG
kau rinduku jiwaku indah memanggil dirimu
mataku terbangun untuk menanti
menantimu…
jangan pernah kau ragukan cinta yang sesungguhnya
itu bisa menghancurkan semua bukan begitu


* aku sungguh masih sayang padamu

jangan sampai kau meninggalkan aku

begitu sangat berharga dirimu bagiku

dan ku pastikan setia dihatimu

dan ku korbankan semuanya untukmu

sungguh kuberharap begitu padaku



coba engkau rasakan cinta yang begitukan mengesankan

yakin pasti dapatkan kemesraan yang penuh bintang...





 ST 146. .
sumpah rndu korang dowh.
*syed xde sebab tgh sebok tgkap gmba kitorg yg macho nih. :p

No comments:

hak cipta terpelihara.zarifsonickdotblogspot.